NVM makelaar / taxateur
Onze NVM makelaar Stefan van den Aker is lid van de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM). Met name het specialisme Wonen is daarbij in dit verband van belang.
Wat betekent dat voor ons?
- De NVM houdt ons permanent op de hoogte van de nieuwste trends en ontwikkelingen in dit vakgebied.
- Dat stelt ons in staat om daarop gericht in te spelen.
- Zo is op dit moment de behoefte aan meer "woonkwaliteit" duidelijk waarneembaar.
- Middels permanente bijscholing houdt de NVM de specialistische kennis van haar leden op een hoog peil.
- Daarnaast biedt zij juridische ondersteuning.
Wat betekent dat alles voor u?
- Optimale en gerichte ondersteuning in een markt, die voor u transparant gemaakt wordt door uw taxateur / makelaar,
- een gedegen advies en uiteindelijk een zo scherp mogelijke transactie.
Waarom een NVM makelaar?
De belangrijkste voordelen:
- Hij maakt deel uit van de grootste makelaars organisatie NVM (opgericht in 1898).
- Elk NVM lid heeft een gedegen opleiding genoten en is verplicht zijn kennis op peil te houden.
- Hij moet de regels van de NVM erecode naleven.
- Als NVM lid heeft hij exclusief toegang tot funda en kan hij uw woning hierop adverteren.
- Hij is een bekwame adviseur, weet wat er speelt op de woningmarkt en heeft kennis van relevante wetgeving.
- Hij werkt permanent mee aan een klanttevredenheidsonderzoek.
- Als NVM lid brengt hij uw woning via het centrale uitwisselingssysteem nationaal (en eventueel internationaal) onder de aandacht van zijn collega's.
- Als een ervaren onderhandelaar is hij in staat uw woning tegen een goede prijs te verkopen.
- Hij heeft een verplichte beroepsaansprakelijkheidsverzekering. Doel hiervan is uw belangen te beschermen.
- Klanten van NVM leden kunnen terecht bij de afdeling Consumentenvoorlichting van de NVM voor vragen of eventuele klachten.
De afdeling Consumentenvoorlichting van de NVM is het aanspreekpunt voor cliënten van NVM makelaars die bij een klacht over of
bij een geschil met deze makelaar geïnformeerd willen worden. Naast informatie over NVM-makelaars in het algemeen en informatie over wat men
van een NVM-makelaar mag verwachten, kan de consument geïnformeerd worden over de mogelijkheden om binnen de NVM over een klacht of geschil
een oordeel te krijgen. Afdeling Consumentenvoorlichting is bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 09.00 - 11.30 uur op telefoonnummer
0900-6060100 (€ 0,15 p/m).
Meer informatie over de NVM Woningmakelaar vindt u op de website van de NVM.